Termékek

Felhasználási terület

Mezőgazdasági Kommunális Kizárólagos márkaképviselet

A hazai ipari gépértékesítés gordiuszi csomója, a szerviz - negyedik rész

A hazai ipari gépértékesítés gordiuszi csomója, a szerviz - negyedik rész

Öt részes cikksorozatunk eloszlatja az 5 legnagyobb tévhitet a professzionális, ipari gépek márkaszervizeivel kapcsolatban. Alább a 4. rész olvasható.


A hazai ipari gépértékesítés gordiuszi csomója, a szerviz - negyedik rész


Öt részes cikksorozatunk eloszlatja az 5 legnagyobb tévhitet a professzionális, ipari gépek márkaszervizeivel kapcsolatban. Alább a 4. rész olvasható.


4; A márkaszerviz személytelen és lassú




– TÉVHIT!


A nagy gépmennyiség miatt leterhelt márkaszerviz nem ér rá egy-egy kisebb feladatra, javításra és még csak emberszámba se veszik azt a vevőt, aki nem három erőgépet és eszközeit akarja javíttatni. A helyi műhelyekben viszont mindenki kedves és személyesen ismerik a vevőt. Gyorsan végzik a dolgukat, hiszen ebből élnek és minden vevő ugyanolyan fontos számukra. Ez is egy gyakori, gyakran csak bújtatott érv szokott lenni a kisebb műhelyek mellett, de ez sem teljesen fedi a valóságot, hiszen a márkaszerviz pont attól márkaszerviz, hogy az adott gépeket akár a normális javítási idő alatt is meg tudja javítani. Az erre kiképzett technikusok gyorsabban diagnosztizálják a hibát, a raktár már fel van készülve alkatrészekkel és nincs sok állásidő. Minden pontosan megszervezett és dokumentált. A kisebb műhelyekben a kevés javítás miatt lehet az az érzése az embernek, hogy gyorsabb. 




VALÓSÁG:


Az Agrolánc Kft. szervizében az előzetes felmérés után megküldött árajánlat elfogadását követően megtörténik az alkatrészek beszerzése, amennyiben nincsenek raktáron. A négyfős alkatrészes csapatunk gyorsan képes beazonosítani a legkisebb alkatrészt is, ami a javításhoz kell. A 28 év alatt a legtöbb vásárlónkkal közvetlen partneri kapcsolat alakult ki és alkatrészes kollégáinkat is kedves ismerősként köszöntik egy-egy személyes találkozás alkalmával. Magasan képzett technikusaink először lemossák a gépet és előkészítik a javításhoz, majd a kért javítás elvégzését követően ellenőrzik a helyes működést, miközben minden munkaműveletet dokumentálnak és vezetik a munkalapokat. Ez valóban időigényes feladat, de a prémium szolgáltatáshoz hozzá tartozik a megfelelő alaposság, bármilyen egyszerű feladatról legyen is szó. Amennyiben a vevő telefonon érdeklődik erőgépe állapota iránt előzékeny kollégánk tájékoztatást adnak a javítás állásáról és várható befejezéséről is. Sajnos előfordulhat, hogy valóban késedelembe esünk, de ezek általában a sürgős idényjellegű felkészítésekből és karbantartásokból adódik, így minden vásárlónkat arra bátorítunk, hogy előre tervezve nyugalmasabb időszakban hozza be a tervezett, vagy esedékes javításra erőgépét. Ezekben az időszakokban akciókkal próbáljuk jutalmazni az előrelátó vásárlóinkat, mely során a beszerelt alkatrészekre általában 20% kedvezményt biztosítunk, így érdemes figyelni a honlapon elhelyezett akciós ajánlatokat.


További állandó akciónk:




vissza az előző oldalra

A hazai ipari gépértékesítés gordiuszi csomója, a szerviz - negyedik rész

A kiemelt mezők kitöltése kötelező!






  • Antonio Carraro
  • Toro
  • Gianni Ferrari
  • Club Car
  • Trilo
  • Rinieri
  • Caroni
  • Agria
  • Vandaele
  • Ravenna
  • Tennant
  • Caravaggi
  • AFT
  • Holmac
  • Dutchman
  • Mathieu
  • MDB
  • Allett
  • Wiedenmann
  • OSMA